مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 06:152020-09-20سياسي

سد تالوار از بلاتکلیفی خارج شود/ دستگاه های نیروگاه مفتح فرسوده شده است


نماینده مردم همدان فامنین در مجلس ضمن اینکه خواستار مدیریت آب های سطحی شد، تعینن تکلیف سد تالوار را نیز یک ضرورت دانست و گفت: دستگاه های نیروگاه شهیدمفتح برای تأمین برق باید به روزرسانی شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان حجت الاسلام احمدحسین فلاحی ظهر امروز در آیین افتتاح طرح های آبرسانی به 400 روستا در 20 استان با حضور وزیر نیرو به از طریق ویدیوکنفرانس با تأکید بر لزوم بیان عملکردهای دولت به مردم اظهار کرد: تمام عملکردهایی که باید برای مردم بیان شود در راستای توصیه های رهبر انقلاب است.

وی با بیان اینکه مردم وقتی ببینند در شرایط تحریم این کارها انجام می شود قطعا امیدوار خواهند شد و اینها از مصادیق امید دادن به مردم است بیان کرد: لزوم مدیریت آب های سطحی از موارد بسیار جدی است زیرا ما آب های زیادی داریم که باید ذخیره سازی شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس مسئله تامین زیرساخت های شرکت شهرک های صنعتی را مهم دانست و گفت: بازدیدی که از شهرک صنعتی لاله جین داشتیم مشکل تامین زیرساخت اب و برق داشتند که باید این مشکلات برطرف شود.

وی با اشاره به آینده آب و برق استان همدان تصریح کرد: آینده آب استان باید مورد توجه قرار گیرد، سد تالوار از سال 86 که توسط قرارگاه خاتم آغاز شد و تا نزدیکی های همدان رسیده، همچنان بلاتکلیف است که ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سد تالوار از بلاتکلیفی خارج شود/ دستگاه های نیروگاه مفتح فرسوده شده است

سد تالوار از بلاتکلیفی خارج شود/ دستگاه های نیروگاه مفتح فرسوده شده است