مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 06:102020-09-20سياسي

باروت ماشه ای که فعال شده خیس است و هیچ اثری نخواهد داشت


سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: به نظر می رسد ماشه ای که فعال شده باروت آن خیس است و هیچ اثری نخواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، ابوالفضل عمویی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی امروز (یکشنبه) پارلمان در جمع خبرنگاران با اشاره به ادعای آمریکایی ها برای فعال سازی مکانیسم ماشه اظهار داشت: اقدام آمریکایی ها در خصوص طرح ادعای فعال سازی مکانیسم ماشه اقدامی بدون وجوه بوده و هیچ مشروعیتی برای آن قائل نیستیم.

این ادعای آمریکایی ها نه تنها برای جمهوری اسلامی ایران بلکه برای سایر کشورها نیز که آمریکا با آنها رایزنی داشته است مشروعیتی ندارد.

وی افزود: بیانیه آقای پومپئو نشان می دهد که در دنیای موازی به سر می برد.

او ادعا می کند که مکانیسم ماشه را فعال کرده اما به نظر می رسد ماشه ای که فعال شده باروت آن خیس است و هیچ اثری نخواهد داشت.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در مسیری که آمریکایی ها قرار گرفتند شکست حقوقی سنگینی خواهند خورد.

ادعای آنها غلط می باشد اما به نظر می رسد که آنها تلاش کنند تا این تفسیر غلط از قطعنامه 2231 را معتبر جلوه دهند و شاید دست به اقداماتی بزنند و لذا رییس مجلس شورای اسلامی در صحن علنی مجلس شورای ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باروت ماشه ای که فعال شده خیس است و هیچ اثری نخواهد داشت

باروت ماشه ای که فعال شده خیس است و هیچ اثری نخواهد داشت