مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 06:052020-09-20سياسي

28 روستا در اسدآباد زیر پوشش آبفا نیست


نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه 28 روستا در اسدآباد زیر پوشش آبفا نیست گفت: در این شهرستان نیاز به تجهیز پست جدید برق داریم چراکه ظرفیت خدمات دهی به سرمایه گذاری جدید وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، کیومرث سرمدی پیش از ظهر امروز در مراسم  افتتاح سد مخزنی نعمت آباد در اسدآباد اظهار کرد: دیار اسدآباد با تقدیم بیش از 400 شهید و دفاع از مرز و بوم ارادت خود را به نظام جمهوری اسلامی نشان داده است.

وی بیان کرد: اسدآباد به عنوان قطب کشاورزی و حمل و نقل در غرب کشور، اما مشکلات زیادی از گذشته دارد البته مطمئن هستیم با تعامل سازنده می توانیم بسیاری از مشکلات حل کنیم.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس بیان اینکه امروز حضور وزیر نیرو را به فال نیک می گیریم و مطمئن هستیم بخشی از مشکلات رفع شود و پیامد سفر نیک خواهد بود گفت: مردم اطراف روستا همکاری خوبی در واگذاری زمین در احداث سد نعمت آباد داشتند که قدردان آنها هستیم.

وی با اشاره به اینکه مشکلات آب شرب در هنگام پیک مصرف را در اسدآباد شاهد هستیم افزود: گاهی در برخی محلات اسدآباد و برخی روستاها شاهد قطعی آب هستیم که امیدوارم تدبیری شود.

سرمدی با بیان اینکه پروژه فاضلاب شهری اسدآباد سالها شروع شده و تصفیه خانه آماده است و پروژه بیش از 80 درصد نتیجه داشته که ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

28 روستا در اسدآباد زیر پوشش آبفا نیست

28 روستا در اسدآباد زیر پوشش آبفا نیست