مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 05:552020-09-20اقتصادي

/اجمالی/ از ابتدای سال آبرسانی به 48 روستا افتتاح شده است


مدیرعامل شرکت اب و فاضلاب کشوربا بیان اینکه از ابتدای سال آبرسانی به 48 روستا افتتاح شده است افزود: هدف پویش در سال جاری آبرسانی به یکهزار و 708 روستا با جمعیت 914 هزار نفر است که در پایان نیمه اول سال به این هدف دست یافتیم و 448 روستا آبرسانی خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، مهندس جانباز در ایین افتتاح طرح های آبرسانی 400 روستا در 20 استان از طریق ویدئو کنفرانس اظهار کرد: کلیه فعالیت های آب و فاصلاب های شهری و روستای ادغام شده است که بزرگترین کوچک سازی دولت شکل گرفت.

وی بیان کرد: طی آذرماه به دو بخش توجه خواهیم کرد که یک موضوع ارتقای سطح خدمات و تسهیل گری در بخش خدمات رسانی به روستاییان کشور و دیگری ارزیابی از منظر خدمات رسانی بهتر است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور بیان کرد: در تمام استان ها شرکت ها مستقر شده و در اکثر استان ها ساختار ابلاغی شرکت ها اجرایی شده است.

وی تصریح کرد: در هفته بیست و یکم پویش الف ب ایران و مراسم آبرسانی به 400 روستا در 20 استان با جمعیت 281 هزار نفر و اعتبار 379 میلیارد تومان افتتاح می شود.

جانباز با بیان اینکه از ابتدای سال آبرسانی به 48 روستا افتتاح شده است افزود: هدف پویش در سال جاری آبرسانی به یکهزار و 708 روستا با جمعیت 914 هزار نفر است که در پایان نیمه اول سال به این هدف دست یافتیم و 448 روستا آبرسانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

/اجمالی/ از ابتدای سال آبرسانی به 48 روستا افتتاح شده است

/اجمالی/ از ابتدای سال آبرسانی به 48 روستا افتتاح شده است