مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 05:552020-09-20اقتصادي

آغاز عملیات اجرایی 4 پروژه مهم عمرانی و زیرساختی بندر چابهار


مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از آغاز عملیات اجرایی 4 پروژه مهم عمرانی و زیرساختی بندر چابهار در مهر ماه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان؛ بهروز آقایی اظهار کرد: با توسعه ظرفیت های بندر چابهار، روز به روز شاهد رونق تجارت در این بندر استراتژیک هستیم، به گونه ای که از ابتدای امسال صادرات و واردات کالا از این بندر بزرگ اقیانوسی با رشد چشمگیری همراه بوده است.

 وی افزود: با توجه به این مهم و استقبال بی نظیر صاحبان کالای ایرانی و خارجی از ظرفیت های بندر چابهار، توسعه زیرساخت های لازم برای این امر، در دستور کار اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان قرار گرفته است.

آقایی با بیان اینکه چندین پروژه عمرانی در بندر شهید بهشتی چابهار در دست اجرا است اظهار کرد: در همین راستا ساخت سیلوی غلات با ظرفیت 100 هزار تن  در زمینی به مساحت 3,5 هکتار و با اعتبار 20 میلیون دلار در این بندر شروع شده که عملیات اجرایی آن نیز به زودی و با حضور مقامات کشوری و استانی آغاز خواهد شد.

وی مدت زمان اجرای این طرح را 24 ماه اعلام کرد و اذعان کرد: افزایش ظرفیت انبارش و واردات غلات برای استفاده داخلی و ترانزیت به افغانستان و کشور های حوزه CIS از اهداف اجرای این پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی 4 پروژه مهم عمرانی و زیرساختی بندر چابهار

آغاز عملیات اجرایی 4 پروژه مهم عمرانی و زیرساختی بندر چابهار