مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 05:552020-09-20اقتصادي

زیرساخت ها را برای تردد مسافر در شوشمی ، شیخ صله و سومار آماده می کنیم


معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه از تلاش برای تردد مسافر از سه مرز شوشمی، شیخ صله و سومار با ایجاد زیرساخت های موردنیاز در این مرزها خبرداد.

- زیرساخت ها را برای تردد مسافر در"شوشمی"، "شیخ صله" و "سومار" آماده می کنیم ایسنا/کرمانشاه معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه از تلاش برای تردد مسافر از سه مرز شوشمی، شیخ صله و سومار با ایجاد زیرساخت های موردنیاز در این مرزها خبرداد.

هدایت حاتمی در حاشیه کارگروه توسعه صادرات غیر نفتی استان که امروز(30 شهریور) برگزار شد در جمع خبرنگاران از تلاش برای ایجاد زیرساخت های تردد مسافر در سه مرز استان خبرداد و اظهار کرد: از سال گذشته و پس از رسمی شدن سه بازارچه شوشمی، شیخ صله و سومار، اقداماتی را برای تردد مسافر از این مرزها آغاز کردیم.

وی تصریح کرد: هرچند تاکنون تلاش هایی برای تحقق یافتن این هدف انجام گرفته، اما به دلیل وجود برخی مشکلات در آنسوی مرز هنوز به نتیجه کاملی نرسیده ام، اما همچنان تلاش هایمان را ادامه می دهیم و امیدواریم شاهد تردد مردم هر دو کشور از این سه مرز باشیم.

وی در ادامه به فعالیت مرزهای استان در ماه های اخیر هم اشاره کرد و گفت: خوشبختانه علیرغم شیوع بیماری کرونا و تحریم ها، تجارت خارجی استان در این مدت خوب پیش رفته و معتقدیم جزو استان های مرزی هستیم که در حوز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت ها را برای تردد مسافر در شوشمی ، شیخ صله و سومار آماده می کنیم

زیرساخت ها را برای تردد مسافر در شوشمی ، شیخ صله و سومار آماده می کنیم