مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 05:552020-09-20بين الملل

تروییکای اروپایی: به اجرای کامل قطعنامه 2231 متعهد می مانیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبر گزاری دانشجو، وزرای خارجه سه کشور اروپایی عضو برجام، در بیانیه ای مشترک در واکنش به ادعای آمریکا درباره بازگشت تحریم های سازمان ملل علیه ایران، - وزرای خارجه سه کشور اروپایی عضو برجام، در بیانیه ای مشترک در واکنش به ادعای آمریکا درباره بازگشت تحریم های سازمان ملل علیه ایران، بر تعهد کامل خود به قطعنامه 2231 شورای امنیت تاکید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبر گزاری دانشجو، وزرای خارجه سه کشور اروپایی عضو برجام، در بیانیه ای مشترک در واکنش به ادعای آمریکا درباره بازگشت تحریم های سازمان ملل علیه ایران، بر تعهد کامل خود به قطعنامه 2231 شورای امنیت که به موجب آن برجام در سال 2015 مورد تایید قرار گرفت، تاکید کردند.

در این بیانیه آمده است: امروز، 30 روز از زمانی که آمریکا تلاش کرد مکانیسم اسنپ بک را آغاز کند، گذشته است.

(این مکانیسم) به یک مشارکت کننده برجام اجازه می دهد به دنبال بازگرداندن تحریم های چندجانبه علیه ایران که در سال 2015 طبق قطعنامه 2231 مصوب شورای امنیت برداشته شدند، باشد.

این بیانیه می افزاید: فرانسه، آلمان و بریتانیا (تروییکای اروپایی) متذکر می شوند که آمریکا به دنبال خروج از برجام در 8 مه سال 2018 دیگر مشارکت کننده در آن نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تروییکای اروپایی: به اجرای کامل قطعنامه 2231 متعهد می مانیم

تروییکای اروپایی: به اجرای کامل قطعنامه 2231 متعهد می مانیم