مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 05:502020-09-20سياسي

اورژانس هوایی خراسان شمالی به پرواز در می آید


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: فردا شاهد استقرار و افتتاح اورژانس هوایی و نخستین پرواز آن در استان خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد برادران صبح امروز در جلسه هماهنگی اورژانس هوایی که در استانداری خراسان شمالی برگزار شد، اظهار کرد: یکی از آرزوهای دیرینه منطقه استقرار اورژانس هوایی است که جزو ضرورت های زندگی امروزه می باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی ادامه داد: فردا شاهد استقرار و افتتاح اورژانس هوایی و نخستین پرواز آن در استان خواهیم بود.

وی افزود: آمار حوادث در حوزه جاده ای بنا به دلایل مختلفی همچون فرهنگ ترافیکی، وجود مناطق مرزی، صعب العبور بودن، مشکلات هندسی جاده ها در استان بالاست لذا با پیگیری های انجام شده شاهد نخستین پرواز اورژانس هوایی خواهیم بود.

برادران تصریح کرد: استقرار اورژانس هوایی در استان موجب می شود تا خدمات با سرعت و کیفیت بیشتر ارائه شود.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی بیان داشت: استقرار اورژانس هوایی به عنوان یک حرکت و گفتمان عمومی تلقی می شود پس خدمات آن باید توسط دستگاه های اجرایی تسهیل شود.

وی اظهار داشت: خدمات اورژانس هوایی صرفاً مربوط به دانشگاه علوم پزشکی و اورژانس نیست بلکه تمامی دستگاه ها موظف هستند در جهت اجرا و درخواست مطا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اورژانس هوایی خراسان شمالی به پرواز در می آید

اورژانس هوایی خراسان شمالی به پرواز در می آید