مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 05:402020-09-20سياسي

برگزاری نمایشگاه دستاوردهای وزارت ارتباطات در دوران دفاع مقدس


مشاور وزیر ارتباطات در امور ایثارگران، برنامه های این وزارتخانه را به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس تشریح کرد و از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای وزارت ارتباطات در دوران دفاع مقدس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت ارتباطات، حمید تفرشی با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس و چهلمین سالگرد آغاز جنگ تحمیلی، گفت: در آن دوران تمام مردم ایران، سازمان ها و نهادها به سهم خود در این دفاع مقدس مشارکت داشتند.

وی افزود: نقش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات یا همان وزارت پست و تلگراف و تلفن سابق در آن دوران بر کسی پوشیده نیست.

تفرشی به حضور کارکنان پست و مخابرات در ماموریت های مختلف در مناطق جنگی، تصریح کرد: پیام رسانی کارکنان پست در آن ایام به دلیل اینکه کانال ارسال پیام محدود بود دغدغه بسیاری از خانواده ها را رفع می کرد.

وی به تجهیزات سیستم های مخابراتی در ایام دفاع مقدس توسط کارکنان شرکت مخابرات اشاره کرد و افزود: تجهیز خطوط تلفن FX، سیستم های بی سیم و دستگاه های گیرنده و جهت یاب، از خدماتی بود که در آن ایام در مناطق جنگی توسط مجموعه وزارت پست، تلگراف و تلفن سابق انجام شد.

مشاور وزیر ارتباطات در امور ایثارگران با بیان اهمیت آگاهی نسل جدید از فداکاری ها و خدمات انجام شده در ایام دفاع مقدس، به برنامه های این وزارتخانه بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نمایشگاه دستاوردهای وزارت ارتباطات در دوران دفاع مقدس

برگزاری نمایشگاه دستاوردهای وزارت ارتباطات در دوران دفاع مقدس