مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 05:402020-09-20سياسي

افراطیون با شعار «خروج ایران از برجام»، امداد غیبی برای ترامپ هستند


رییس شورای شهر تهران اعلام کرد که ماجرا جویی و تندروی برخی افراطیون داخلی با شعار خروج ایران از برجام، برای ترامپ می تواند بعنوان یک امداد غیبی در انتخابات پیش رو جهت جلوگیری از شکست محسوب شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از ایسنا، محسن هاشمی در ابتدای جلسه علنی صبح امروز در جلسه علنی شورای شهر تهران ضمن گرامیداشت فرارسیدن چهلمین سالگرد آغاز دفاع مقدس، گفت: اگرچه جنگ و خشونت جمعی، زشت ترین پدیده جهان بوده و هست، اما دفاع از وطن و شرافت میهنی، نماد آزادگی ، جوانمردی و یکی از زیباترین صحنه های تاریخ بشر است.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس یک رفتار عقلانی، فداکارانه و مبتنی بر واقعگرایی آرمانگرایانه بود و این دفاع پس از هشت سال با پیروزی ملت ایران و حفظ تمامیت ارضی و شرافت ایرانی به نتیجه رسید.

افزود: یاد تمامی شهدا و ایثارگران، امام شهدا و زنان و مردان غیوری که با پایمردی این حماسه ماندگار را در تاریخ ایران بزرگ رقم زدند؛ گرامی می دارم و امیدواریم بتوانیم ما نیز در این شرایط سخت به وظیفه خود عمل کرده و ایران و ایرانیان را از ورطه چالشها به شرایطی با ثبات و توام با رفاه و آرامش سوق دهیم.

هاشمی ادامه داد: کسانی که آنروز حامی، محرک و مشوق ارتش بعثی عراق برای حمله به ایران بودند، در کمتر از ده سال خود قربانی توسعه طلبی صدام شدند و نت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افراطیون با شعار «خروج ایران از برجام»، امداد غیبی برای ترامپ هستند

افراطیون با شعار «خروج ایران از برجام»، امداد غیبی برای ترامپ هستند