مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 05:352020-09-20سياسي

شهیدان دفاع مقدس تربیت شده مساجد و هیئت ها بودند


رزمندگان و شهیدان دفاع مقدس تربیت یافتگان مساجد، هیئت ها و حسینیه ها بودند به گونه ای که اگر به هریک از این عزیزان بنگریم اثری از تربیت دینی در او می بینیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی صبح امروز در نشستی با شماری از روحانیان خراسان شمالی که در محل دفتر امام جمعه بجنورد برگزار شد، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: امسال چهلمین سال آغاز جنگ تحمیلی و دفاع مقدس هشت ساله بوده و فرصتی است تا از ابعاد مختلف به این مقوله جاودانه و تاریخ ساز پرداخته شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه نقش روحانیان در دفاع مقدس، از جمله موضوعاتی است که کمتر بدان پرداخته شده است، گفت: امروز و پس از گذشت چهار دهه از آغاز دفاع مقدس، کمتر کسی است که به نقش طلاب و روحانیون در دفاع مقدس اذعان و اعتراف نداشته باشد.

وی افزود: این افتخار روحانیت است که در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، نقش قیادت و جلوداری را در این عرصه ها ایفا کرده است.

حجت الاسلام یعقوبی اضافه کرد: تعداد شهدای روحانیت که طبق برخی از آمار به حدود 5 هزار نفر رسیده است، حکایت از آن دارد که روحانیان، بیش از ده برابر اقشار دیگر جامعه در جنگ شرکت کرده و شهید داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهیدان دفاع مقدس تربیت شده مساجد و هیئت ها بودند

شهیدان دفاع مقدس تربیت شده مساجد و هیئت ها بودند