مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 05:352020-09-20سياسي

مشارکت 65 میلیارد ریالی سمنانی ها در طرح مودت


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: مردم این استان از ابتدای امسال تاکنون حدود 65 میلیارد ریال تحت عناوین مختلف در قالب طرح مودت به بقاع متبرکه مساعدت کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل تدینی صبح امروز در جلسه کمیته برنامه ریزی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان اظهار کرد: یکی از فرصت ها در بقاع متبرکه و امامزادگان علاقه، اعتقاد قلبی و مودت آحاد مردم و شیفتگان به خاندان اهل بیت (ع) در اداره، تعمیر و آبادانی بقاع متبرکه امامزادگان (ع) بوده است.

وی افزود: افراد خیر در تمام ادوار در جهت عمران و آبادانی این اماکن مقدس پیشگام بوده و خدمات زیادی را به امامزادگان ارائه داشته اند که این اقدامات در برخی از اماکن متبرکه به بهترین وجه صورت گرفته است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان تصریح کرد: مردم مؤمن و ولایتمدار استان سمنان از ابتدای سال تاکنون حدود 65 میلیارد ریال تحت عناوین مختلف در قالب طرح مودت به بقاع متبرکه مساعدت کرده اند.

تدینی ادامه داد: در برخی از مکان ها، هیچ گونه اقدامی در این راستا انجام نشده است و نذور ضریح و صندوق بقاع متبرکه تکاپوی انجام کلیه امور عمرانی و فرهنگی این اماکن را نمی دهد و از طرفی به دلیل عدم وجود اعتبارات عمرانی دولتی عملاً امکان اجرای برنامه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 65 میلیارد ریالی سمنانی ها در طرح مودت

مشارکت 65 میلیارد ریالی سمنانی ها در طرح مودت