مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 05:352020-09-20بين الملل

موافقت حفتر با بازگشایی میادین نفتی لیبی نتیجه فشارهای بین المللی است


به دنبال توافق میان طرف های لیبیایی برای بازگشایی میادین نفتی این کشور، یک رسانه انگلیسی اعلام کرد موافقت حفتر با این اقدام تحت فشارهای بین المللی بوده است.

- به دنبال توافق میان طرف های لیبیایی برای بازگشایی میادین نفتی این کشور، یک رسانه انگلیسی اعلام کرد موافقت حفتر با این اقدام تحت فشارهای بین المللی بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه فایننشال تایمز اعلام کرد که خلیفه حفتر، رهبر نیروهای موسوم به ارتش ملی لیبی در نتیجه فشارهای بین المللی با از سرگیری فعالیت میادین نفتی شرق لیبی موافقت کرده است.

رهبر نیروهای موسوم به ارتش ملی لیبی جمعه ازسرگیری صادرات نفت این کشور را مشروط به توزیع عادلانه درآمدهای حاصل از آن کرد.

وی در گفت وگوی تلویزیونی اظهار کرد که شرط از سرگیری تولید و صادرات نفت لیبی آن است که درآمدهای حاصله از فروش نفت به صورت عادلانه توزیع شود و این پول صرف حمایت از گروه های تروریستی نشود.

در همین حال، شرکت ملی نفت لیبی در بیانیه ای اعلام کرد وضعیت اضطراری در میادین نفتی و پایانه های صادرات نفت لغو شده و دستوراتی را صادر کرده تا شرکت های مسئول تولیدشان را از سر بگیرند و در سایر تاسیساتی که گروه های مسلح مانند گروه واگنر روسیه حضور دارند، ممنوعیت هشت ماهه فعالیت به قوت خود باقی خواهد ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت حفتر با بازگشایی میادین نفتی لیبی نتیجه فشارهای بین المللی است

موافقت حفتر با بازگشایی میادین نفتی لیبی نتیجه فشارهای بین المللی است