مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 05:302020-09-20سياسي

افتتاح و کلنگ زنی 55 پروژه محرومیت زدایی در اردبیل طی هفته دفاع مقدس


مسؤول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان اردبیل گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس، 55 پروژه محرومیت زدایی در استان اردبیل افتتاح و کلنگ زنی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، علی پیرجاهد پیش ازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با هفته دفاع مقدس، 55 پروژه محرومیت زدایی کوچک و زودبازده در نواحی استان اردبیل افتتاح و کلنگ زنی می شود.

  وی افزود: از تعداد 55 پروژه محرومیت زدایی،23 پروژه افتتاح می شود و عملیات اجرایی 32 پروژه نیز همزمان با هفته دفاع مقدس در سطح استان به همت بسیج سازندگی و گروه های جهادی آغاز می گردد.

مسؤول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل تصریح کرد: ساخت و تکمیل خانه محروم، آب رسانی به روستاهای محروم و احداث سیل بند از جمله پروژه های افتتاحی در هفته دفاع مقدس است.

اکیپ پزشکی در مناطق محروم استان اردبیل حاضر می شوند پیرجاهد ادامه داد: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس پروژه های محرومیت زدایی با حضور جانبازان و یادگاران دوران هشت سال دفاع مقدس افتتاح می شود.

وی بیان کرد: حضور اکیپ پزشکی و ویزیت رایگان در 40 نقطه محروم و کم برخوردار استان، تداوم ثبت نام جهیزیه آسان در دفاتر بسیج سازندگی، دیدار گروه های جهادی با ائمه جمعه، تجلیل از گروه های جهادی، برگزاری مسابقه بزرگ کتاب خوانی سلام بر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و کلنگ زنی 55 پروژه محرومیت زدایی در اردبیل طی هفته دفاع مقدس

افتتاح و کلنگ زنی 55 پروژه محرومیت زدایی در اردبیل طی هفته دفاع مقدس