مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 05:252020-09-20اقتصادي

برای تامین آب شرب اصفهان در پاییز مشکلی نداریم


معاون بهره برداری و توسعه شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با اشاره به اینکه در مهر ماه هیچ چاهی در مدار نخواهد بود، گفت: با توجه به شرایط کنونی سد زاینده رود پیش بینی می شود برای تامین آب شرب اصفهان در پاییز و زمستان پیش رو مشکلی نداشته باشیم.

- معاون بهره برداری و توسعه شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان: برای تامین آب شرب اصفهان در پاییز مشکلی نداریم ایسنا/اصفهان معاون بهره برداری و توسعه شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با اشاره به اینکه در مهر ماه هیچ چاهی در مدار نخواهد بود، گفت: با توجه به شرایط کنونی سد زاینده رود پیش بینی می شود برای تامین آب شرب اصفهان در پاییز و زمستان پیش رو مشکلی نداشته باشیم.

ناصر اکبری در گفت وگو با ایسنا با اشاره به کاهش دمای هوا و از مدار شدن برخی چاه ها برای تامین آب شرب، اظهار کرد: دمای هوا در ابتدای شهریور ماه بین 38 تا 40 درجه بود که در این شرایط تمام منابع محلی آب اصفهان بزرگ در مدار بود، اما به مرور با کاهش دمای هوا استفاده از منابع آب محلی به مرور کمتر شد و با تداوم روند کاهشی دمای هوا، پیش بینی می شود در مهر ماه هیچ چاهی دیگر در مدار نخواهد بود.

وی افزود: در روزهای گرم تابستان طی ماه های تیر و مرداد حدود 8 تا 10 درصد نیاز آب شرب اصفهان به صورت اختلاط از چاه ها تامین می شد که اکنون به حدود 2 درصد رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای تامین آب شرب اصفهان در پاییز مشکلی نداریم

برای تامین آب شرب اصفهان در پاییز مشکلی نداریم