مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 05:202020-09-20پزشكي

ابهام در جدول زمانیِ توزیع گسترده واکسن کرونا در آمریکا


مدیر مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده، جدول زمانی مبهمی را برای توزیع گسترده واکسن در ایالات متحده ترسیم کرد و گفت که واکسن ویروس کرونا تقریبا تا قبل از نیمه سال آینده، - مدیر مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده، جدول زمانی مبهمی را برای "توزیع گسترده" واکسن در ایالات متحده ترسیم کرد و گفت که واکسن ویروس کرونا تقریبا تا قبل از نیمه سال آینده، برای اغلب مردم آمریکا در دسترس نخواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رابرت ردفیلد، مدیر مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها در مقابل کمیته تخصیص بودجه سنا گفت: اگر از من می پرسید که واکسن چه وقت برای عموم مردم آمریکا در دسترس خواهد بود تا بتوانیم آغاز کنیم … دوباره به زندگی عادی برگردیم، به نظر من باید احتمالا به سه ماهه دوم یا سوم سال 2021 فکر کنیم.

ردفیلد گفت که واکسن موثر باید زمانی بین نوامبر و دسامبر (بین آبان تا دی ماه) امسال آماده باشد اما میزان آن بسیار محدود خواهد بود و واکسن باید برای گروه های سنی آسیب پذیر و نیز افرادی که بیماری های زمینه ای دارند، اولویت بندی شود.

پیش بینی مدیر این نهاد مشابه جدول زمانی ای است که پیشتر دکتر آنتونی فائوچی، کارشناس ارشد ایالات متحده در بیماری های عفونی، تخمین زده بود و در تقابل با ادعاهای دولت ترامپ در روزهای اخیر دربار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابهام در جدول زمانیِ توزیع گسترده واکسن کرونا در آمریکا

ابهام در جدول زمانیِ توزیع گسترده واکسن کرونا در آمریکا