مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 05:202020-09-20سياسي

تیم های پزشکی و دندانپزشکی به مناطق محروم یزد اعزام می شوند


مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس از اعزام تیم های پزشکی و دندانپزشکی به مناطق محروم استان یزد در طول هفته دفاع مقدس خبر داد.

- سرهنگ منصور زارع در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برنامه های هفته دفاع مقدس در استان یزد اظهار داشت: رسیدگی به محرومان همواره در صدر برنامه هاست و در هفته دفاع مقدس نیز این خدمات به شکل ویژه انجام می شود.

وی افزود: بر اساس برنامه ریزی انجام شده و با هماهنگی سپاه الغدیر استان یزد، تیم های پزشکی و دندانپزشکی به مناطق محروم استان اعزام می شوند.

زارع عنوان کرد: علاوه بر اعزام پزشکان و دندانپزشکان به مناطق محروم، هفت درمانگاه بسیج نیز کار ویزیت مراجعان را به صورت رایگان در طول این هفته انجام خواهند داد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس یادآور شد: در طول این هفته در مجموع 40 عنوان برنامه در سطح استان برگزار می شود که یکی از شاخص ترین برنامه ها، بزرگداشت فرماندهان شهید و تجلیل از فرماندهان دوران دفاع مقدس است.

زارع ادامه داد: این برنامه در روز هفتم مهرماه که به عنوان روز فرماندهان، عزت مداران و حماسه آفرینان نامگذاری شده، در پادگان آیت الله خاتمی برگزار خواهد شد.

وی همچنین از بازسازی عملیات شکست حصر آبادان خبر داد و گفت: این برنامه توسط جمعی از هنرمندان در باغ موزه دفاع مقدس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم های پزشکی و دندانپزشکی به مناطق محروم یزد اعزام می شوند

تیم های پزشکی و دندانپزشکی به مناطق محروم یزد اعزام می شوند