مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 05:152020-09-20اقتصادي

راه اندازی خط جدید هوایی بین قزاقستان و ازبکستان


قزاقستان و ازبکستان قصد دارند یک خط پروازی بین شهرهای «آکتائو» و «گرگانج» راه اندازی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، قزاقستان و ازبکستان قصد دارند یک خط پرواز جدیدی بین دو کشور ایجاد و راه اندازی کنند.

موضوع برقراری پرواز بین آکتائو قزاقستان و گرگانج ازبکستان در جریان یک نشست ویدئویی با شرکت نمایندگان استانداری های مناطق مانغیستائو و خوارزم و همچنین شرکت های هواپیمایی دو کشور بررسی شد.

بنابر سخنان نوربیک آیتژاناف رییس بخش سرمایه گذاری و توسعه گردشگری استان مانغیستائو قزاقستان، انتظار می رود بین شهرهای آکتائو این کشور و گرگانج ازبکستان هفته ای دو پرواز انجام شود.

وی در ادامه با بیان این که از راه اندازی پرواز های منظم با هدف تشدید و توسعه بیشتر همکاری بین دو کشور در تمامی عرصه ها حمایت می کنیم، گفت: این خط پرواز بعد از آمادگی طرف ازبکی آغاز به کار خواهد کرد.

نادرجان ترغون اف سرکنسول ازبکستان در آکتائو قزاقستان نیز تاکید کرد که ایجاد این خط هوایی بر توسعه گردشگری بین دو کشور تاثیر مثبت خواهد گذاشت.

مروئرت ژالدیبایف معاون فرودگاه بین المللی آکتائو در این مورد اظهار داشت: کسانی که به تاریخ مردم ترک علاقه مند هستند، می توانند از طریق استانبول به آکتائو پرواز کنند و از اینجا برای دیدن زیبایی خیوه به گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی خط جدید هوایی بین قزاقستان و ازبکستان

راه اندازی خط جدید هوایی بین قزاقستان و ازبکستان