مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 04:452020-09-20اقتصادي

امکان ثبت شرکت صوری و قاچاق کالا از کیش وجود ندارد/ افزایش پروژه های عمرانی


مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: امروز خوشبختانه هیچ شرکت صوری در کیش حضور ندارد که هدفش فرار مالیاتی باشد و اصلا امکان ثبت شرکت صوری وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی خبرگزاری مهر به نقل از وابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به وضعیت زندگی در کیش گفت: کیش یکی از زیباترین مناطق کشور است و یکی از چهار منطقه در دنیا است که بیشترین اکسیژن آزاد و خالص را دارد و از لحاظ مزیت های زندگی متوسط رو به بالا است.

غلامحسین مظفری که در برنامه سلام صبح به خیر شبکه سه حضور پیدا کرده بود، ادامه داد: هم اکنون فرودگاه کیش دو میلیون ظرفیت دارد و قصد داریم ظرفیت آن را تا شش میلیون نفر برسانیم.

اسکله 35 هزار تنی نیز ساخته شده و در بحث هتل نیز هم اکنون 52 هتل فعال هستند و هم اکنون 60 هتل جدید نیز در حال ساخت هستند.

وی ادامه داد: بخشی از سرمایه هایی که امکان داشت از کشور به دلیل خرید مسکن خارج شود هم اکنون در کیش سرمایه گذاری شده و طرحی را ایجاد کردیم به عنوان هتل آپارتمان که سند به نام آپارتمان صادر شود اما مدیریت مانند هتل باشد و مالک ملک می تواند در زمانی که در کیش نیست مدیریت ملک خود را به مدیر هتل بدهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان ثبت شرکت صوری و قاچاق کالا از کیش وجود ندارد/ افزایش پروژه های عمرانی

امکان ثبت شرکت صوری و قاچاق کالا از کیش وجود ندارد/ افزایش پروژه های عمرانی