مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 04:452020-09-20اقتصادي

یک واحد عرضه کننده فرآورده های خام دامی در سنندج پلمب شد


معاون سلامت دامپزشکی کردستان، از پلمب یک واحد عرضه گوشت قرمز منجمد به علت تکرار در عرضه و فروش گوشت منجمد تاریخ مصرف گذشته و دیفراست شده به دستور مقام قضایی در شهرستان سنندج خبر داد.

- ایسنا/کردستان معاون سلامت دامپزشکی کردستان، از پلمب یک واحد عرضه گوشت قرمز منجمد به علت تکرار در عرضه و فروش گوشت منجمد تاریخ مصرف گذشته و دیفراست شده به دستور مقام قضایی در شهرستان سنندج خبر داد.

ناصر مخدوم امروز(31خرداد) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در جریان بازرسی کارشناسان بهداشت عمومی ستاد و شبکه شهرستان سنندج از مراکز عرضه فرآورده های خام دام و طیور در شهرستان سنندج و در بازدید از یک واحد عرضه گوشت قرمز منجمد در هسته مرکزی شهر، مقادیر قابل توجه ای گوشت منجمد تاریخ مصرف گذشته و دیفراست شده را کشف و ضبط کردند.

وی افزود: از آنجایی که واحد یاد شده مسبوق به سابقه بوده و موارد مشابه ای از تخلف را انجام داده که دستگاه قضایی فراخور آن جرایمی را نیز مقرر و صادر کرده بود، لیکن در مورد اخیر با توهین به بازرسان بهداشتی دامپزشکی، مانع از انجام اقدام قانونی آنان شده بود که با انعکاس موضوع به مرجع قضایی، دستور پلمب واحد یاد شده صادر شد که در حضور نماینده اداره حقوقی این اداره کل و نماینده اداره اماکن نیروی انتظامی شهرستان سنندج دستور صادر اجرا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک واحد عرضه کننده فرآورده های خام دامی در سنندج پلمب شد

یک واحد عرضه کننده فرآورده های خام دامی در سنندج پلمب شد