مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 04:402020-09-20سياسي

فراخوان ارسال آثار علمی پژوهشگران در حوزه دروس معارف اسلامی اعلام شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، پژوهشگاه فرهنگ و معارف اسلامی به منظور تشویق پژوهشگران در زمینه دروس معارف اسلامی و رصد پژوهشی اساتید معارف اسلامی در دانشگاه ها و با هدف تبیین منویات و مطالبات .

- فراخوان ارسال آثار علمی پژوهشگران در حوزه دروس معارف اسلامی از سوی پژوهشگاه فرهنگ و معارف اسلامی نهاد رهبری در دانشگاهها اعلام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، پژوهشگاه فرهنگ و معارف اسلامی به منظور تشویق پژوهشگران در زمینه دروس معارف اسلامی و رصد پژوهشی اساتید معارف اسلامی در دانشگاه ها و با هدف تبیین منویات و مطالبات مقام معظم رهبری در عرصه های پژوهشی اقدام به بزرگداشت هفته پژوهش در سال جاری کرده است.

این پژوهشگاه در نظر دارد به منظور ارج نهادن به مقام والای پژوهشگران و گرامی داشت هفته پژوهش افراد برتر پژوهش استانی و کشوری را بر اساس شاخصه های آیین نامه ارتقای اعضای هیأت علمی معرفی نماید.

پژوهشگران و دانشگاهیان جهت شرکت در این فراخوان می توانند آثار علمی و پژوهشی خود را تا پایان مهر ماه سال 99 به دفاتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها تحویل نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان ارسال آثار علمی پژوهشگران در حوزه دروس معارف اسلامی اعلام شد

فراخوان ارسال آثار علمی پژوهشگران در حوزه دروس معارف اسلامی اعلام شد