مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 03:452020-09-20دانش

انعقاد تفاهمنامه بین دانشگاه مازندران و دانشگاه علوم دریایی امام خمینی نوشهر


رییس دانشگاه مازندران از امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه مازندران با دانشگاه علوم و فنون دریایی امام خمینی(ره) نوشهر خبر داد و گفت: تحقیقات دریامحور یک مزیت نسبی پر اهمیت برای دانشگاه مازندران است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، کوروش نوذری رییس دانشگاه مازندران  در نشست مشترک با امیر دریادار دوم کریم مصدری فرمانده دانشگاه علوم و فنون دریایی امام خمینی(ره) نوشهر، اظهار کرد: به دلیل حضور حدود 13 هزار دانشجو در مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه مازندران، از این دانشگاه به عنوان بزرگترین مرکز آموزش عالی و دانشگاه جامع استان و همچنین معین دانشگاه های شمال کشور یاد می شود.

وی با اشاره به اینکه مسؤولیت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت آموزش عالی استان به این دانشگاه واگذار شده، افزود: امروز دانشگاه مازندران در 50 سالگی خودش، پرچم دار آموزش های عالی در استان مازندران است و به بلوغ، بالندگی و رشد لازم رسیده است.

نوذری به راه پر چالش و البته امیدبخش و الهام بخشی که دانشگاه مازندران در پیش رو دارد اشاره کرد و از تمرکز این دانشگاه بر برنامه استراتژیک خویش و مسائلی همچون استفاده از قابلیت ها و مزیت های نسبی دانشگاه و منطقه برای ایفای نقش جامعه محورانه به عنوان اولویت اول تعاملات در راستای اهداف و ماموریت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد تفاهمنامه بین دانشگاه مازندران و دانشگاه علوم دریایی امام خمینی نوشهر

انعقاد تفاهمنامه بین دانشگاه مازندران و دانشگاه علوم دریایی امام خمینی نوشهر