مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 03:002020-09-19ورزشي

باید دلاورمردی رزمندگان را با نسل جوان به اشتراک گذاشت


بخشدار پیرسلمان شهرستان اسدآباد اعلام کرد: با زبان هنر می توان بسیاری از رشادت ها و دلاورمردی رزمندگان و شهدای هشت سال دفاع مقدس را با این نسل به اشتراک گذاشت.

- محسن عزیزی در گفت وگو با ایسنا، از برگزاری بیش از 20 عنوان برنامه مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی در بخش پیرسلمان در هفته دفاع مقدس خبر داد و افزود: این تعداد برنامه های پیش بینی شده مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی و بصیرتی در طول هفته دفاع مقدس در سطح بخش پیرسلمان و شهر آجین مرکز بخش برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: دیدار با خانواده شهداء، برگزاری برنامه آبروی محله در روستاهای لک لک و گاوگدار، نواختن زنگ ایثار و مقاومت، برگزاری مسابقه فوتسال چهارجانبه، کوهپیمایی بسیجیان، برگزاری مسابقات کتابخوانی، برپایی نمایشگاه عکس، نصب بنر شهداء در ورودی روستاها و تعویض پرچم گلزار از برنامه های پیش بینی شده است که همزمان با هفته دفاع مقدس برگزار می شود.

عزیزی با تأکید بر ضرورت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در جامعه یادآور شد: رزمندگان هشت سال دفاع مقدس دلاورمردانی بودند که با روی برگرداندن از جاذبه های دنیوی، با زهد و تقوا در برابر خصم باطل قد علم کردند تا با حفظ طریقت و شریعت، پایه های دینداری را در کشور مستحکم و ماندگار سازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید دلاورمردی رزمندگان را با نسل جوان به اشتراک گذاشت

باید دلاورمردی رزمندگان را با نسل جوان به اشتراک گذاشت