مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 18:302020-09-19سياسي

ارتباط دانشگاه و بازارکار در آیین نامه ارتقاء دانشگاه جامع امام حسین


آیین نامه ارتقا اعضای هیئت علمی دانشگاه جامع امام حسین ارتباط دانشگاه با بازار کار را مورد توجه قرار داده است.

- حجت الاسلام سید سعید رضا عاملی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در گفت و گو با خبرنگار مهر درباره آیین نامه ارتقا اعضای هیئت علمی دانشگاه جامع امام حسین علیه السلام گفت: ستاد نقشه جامع علمی کشور اختیاراتی را به دانشگاه جامع امام حسین علیه السلام داد تا آیین نامه ارتقا این دانشگاه را متناسب با عملکرد دانشگاه اجرا کند.

وی با اشاره به ویژگی خاص این آیین نامه که به صورت آزمایشی اجرا می شود و تا بعدها به سایر دانشگاه های نیروهای مسلح تعمیم داده شود عنوان کرد: ارتقا اساتید دانشگاه در این آیین نامه پیوند خورده با نقشی که در ارتقا ظرفیت های دفاعی و نظامی کشور اساتید پیدا می کنند.

حجت الاسلام عاملی ادامه داد: ضمن اینکه مقالات بین المللی نقش دارند اما در حقیقت نقش وتویی بر این آیین نامه به فعالیت های پژوهشی مرتبط با ارتقا حوزه دفاعی کشور تعلق گرفته است.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی این مقوله را یکی از وجه تمایزات آیین نامه ارتقا اعضای هیئت علمی دانشگاه جامع امام حسین علیه السلام با سایر دانشگاه ها دانست و افزود: در سایر دانشگاه ها نقش وتو به مقالات بین المللی داده شده است اما در این سند ارتباط با بازار کار] مسائل سازما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتباط دانشگاه و بازارکار در آیین نامه ارتقاء دانشگاه جامع امام حسین

ارتباط دانشگاه و بازارکار در آیین نامه ارتقاء دانشگاه جامع امام حسین