مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 17:052020-09-19اقتصادي

مشکلات واحدهای کوچک تولیدی در خریداری مواد اولیه در بورس


جانشین دبیر شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی آذربایجان شرقی گفت: از هفته آتی امکان ثبت شرکت های سهامی خاص نیز از طریق پنجره واحد عملیاتی خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، ابوالفتح ابراهیمی امروز در شصت و دومین نشست شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی استان آذربایجان شرقی، برگزاری مراسم روز ملی صادرات در استان توسط اتاق بازرگانی تبریز را جزء ابلاغیه های دولت خواند در مورد نحوه انتخاب صادرکنندگان نمونه ملی و استانی اظهار داشت: طبق ابلاغیه دولت انتخاب صادرکنندگان  نمونه استانی به اتاق های بازرگانی استان ها و انتخاب صادرکنندگان ملی به اتاق بازرگانی ایران محول شده است.

جانشین دبیر شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در خصوص نحوه انتخاب صادرکنندگان نمونه استانی توسط اتاق تبریز یادآور شد: به منظور انتخاب صادر کنندگان نمونه دبیر خانه ای  در این خصوص در اتاق تبریز راه اندازی و منتخبیان از طریق سایت اتاق به اطلاع عمومی مردم و فعالان اقتصادی در استان خواهد رسید.

ابراهیمی با اشاره به اهمیت راه اندازی پنجره واحد در ثبت شرکت ها با مسئولیت محدود یادآورد شد: از هفته آتی امکان ثبت شرکت های سهامی خاص نیز از طریق پنجره واحد عملیاتی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات واحدهای کوچک تولیدی در خریداری مواد اولیه در بورس

مشکلات واحدهای کوچک تولیدی در خریداری مواد اولیه در بورس