مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 16:202020-09-19اقتصادي

نوسانات قیمت ها یکی از دلایل به نتیجه نرسیدن پروژه ها است


یکی از دلایل به نتیجه نرسیدن پروژه ها، تغییر و نوسانات قیمت ها است که پیمانکاران نسبت به این امر تاکید دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا پورابراهیمی عصر شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان کرمان با اشاره به اینکه یکی از دلایل به نتیجه نرسیدن پروژه ها، تغییر و نوسانات قیمت ها است که پیمانکاران نسبت به این امر تاکید دارند، افزود: براین اساس پیمانکاران به دنبال انجام فعالیت های خود به صورت نقد هستند چراکه مصالح ساختمانی افزایش قیمت داشته و ثبات لازم را ندارند.

وی با بیان این مطلب که پیشنهاد ما این است که در عقد قراردادها با پیمانکاران تغییرات قیمت ها را لحاظ کنند، اظهار کرد: خیلی از پیمانکاران درحال لغو قراردادهای خود هستند از طرف دیگر هر تعدیلی هم پاسخگوی نوسانات قیمت ها نیست چراکه تعدیل سقف دارد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که این معضل برای کل کشور وجود دارد و ما در استان و کشور این آمادگی را داریم که همکاری لازم در جهت رفع این مشکل را داشته باشیم.

پورابراهیمی با بیان این مطلب که در بحث تهاتر ما جزو رتبه های برتر در سال 97 بودیم بیان کرد: در جلسات شورای اقتصادی سران قوا به دنبال افزایش ظرفیت تولید نفت در پالایشگاه های نفت هستیم براین اساس اتفاقی که می افتد این است که از طر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوسانات قیمت ها یکی از دلایل به نتیجه نرسیدن پروژه ها است

نوسانات قیمت ها یکی از دلایل به نتیجه نرسیدن پروژه ها است