مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 15:302020-09-19اقتصادي

تعداد مبتلایان کرونا در آذربایجان شرقی نگران کننده است


استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه روند ابتلا و بستری بیماران کرونا در آذربایجان شرقی هم رو به افزایش است، گفت: آمار روزهای اخیر نگران کننده است و لازم است که رعایت اصول بهداشتی جدی تر گرفته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، محمدرضا پورمحمدی امروز در شصت و دومین جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی استان با محوریت بررسی برخی از مسائل و مشکلات بنگاه های اقتصادی و واحدهای تولیدی با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازستاد ملی مقابله با که نگران تأمین این مواد بودیم، در حال حاضر نه تنها ماسک و مواد ضدعفونی کننده در داخل استان تولید می شود بلکه واحدهای فناور ما توانسته اند دستگاه های تولید ماسک یا دستگاه های تنفس مصنوعی هم تولید کنند.

استاندار آذربایجان شرقی در بخش دیگری از این جلسه درخصوص موضوع تأمین مواد اولیه واحدهای تولیدی از بورس کالا، گفت: سهمیه اختصاص یافته به واحدهای تولیدی باید بر اساس نیاز آنها باشد و این موضوع را به عنوان پیشنهاد شورای گفت وگوی استان به مراجع تصمیم گیر اعلام خواهیم کرد.

پورمحمدی افزود: برخی از مشکلات بخش صنعت و تولید خارج از اختیارات استانی است که برای حل آنها از سوی مراجع ذی ربط پیگیری های لازم انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد مبتلایان کرونا در آذربایجان شرقی نگران کننده است

تعداد مبتلایان کرونا در آذربایجان شرقی نگران کننده است