مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 14:402020-09-19پزشكي

خوزستان دوباره بر مدار هشدار/ 6 شهرستان با وضعیت قرمز


در حال حاضر استان در وضعیت هشدار و 6 شهرستان در حالت قرمز قرار دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، فرهاد ابول نژادیان، سرپرست علوم پزشکی اهواز امروز پس از پایان ستاد استانی مدیریت بیماری ی استان در حال انجام است تا رعایت پروتکل های بهداشتی که در این شهرها تا حدودی کم رنگ شده بود بیشتر مورد توجه قرار بگیرد و مردم برای برگشتن وضعیت به روال عادی اهتمام ویژه ای داشته باشند.

سرپرست علوم پزشکی اهواز در رابطه با نحوه کنترل شهرهای قرمز استان بیان کرد: همکاران ما در حوزه بهداشت نیز در حال بیماریابی و غربالگری با گستره ی ویژه در این 6 شهرستان هستند تا انشالله بتوانیم مانع افزایش آمار موارد بستری شویم.

وی در پاسخ به وضعیت حوزه بیمارستانی افزود:هرچند فشار مضاعفی به همکاران درمان وارد آمده و خواهد شد اما آن های پای کار هستند و خود را خدمتگذار مردم می دانند و بیمارستان های استان آمادگی پذیرش بیماران را دارند، تخت های icu و بخش های عادی نیز مجهز هستند.

ابول نژادیان خطاب به مردم عنوان کرد: از همه مردم عزیز خواهش می کنیم برای اینکه همکاران حوزه بهداشت و درمان ما بیش از این به زحمت نیفتند پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و استفاده از ماسک را که در حاشیه شهرها کم تر شده جدی بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوزستان دوباره بر مدار هشدار/ 6 شهرستان با وضعیت قرمز

خوزستان دوباره بر مدار هشدار/ 6 شهرستان با وضعیت قرمز