مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 12:202020-09-19سياسي

راه اندازی مجدد اتوبوس های بهشت رضا/11 تا 40 میلیون تومان هزینه پیش خرید قبر


مدیرعامل سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری مشهد با اشاره به برگزاری مراسم غبارروبی مزار شهدای بهشت رضا(ع) در روز پنجشنبه، سوم مهر ماه، - ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری مشهد با اشاره به برگزاری مراسم غبارروبی مزار شهدای بهشت رضا(ع) در روز پنجشنبه، سوم مهر ماه، گفت: راه اندازی مجدد سرویس های اتوبوس برای رفت وآمد شهروندان به آرامستان بهشت رضا(ع) انجام شده و این سرویس ها راه اندازی شده است.

حجت الاسلام حسین مهدوی دامغانی اظهار کرد: آرامستان های مشهد مدتی است به دلیل شیوع بیماری کرونا تعطیل بود.

با توجه به بهبود شرایط ستاد کرونا تصمیم بر بازگشایی آرامستان ها در روزهای شنبه تا چهارشنبه گرفته اما کماکان روزهای پنجشنبه و جمعه آرامستان های مشهد تعطیل بوده و از پذیرش شهروندان معذوریم.

در همین راستا پیگیری های لازم جهت راه اندازی مجدد سرویس های اتوبوس برای رفت وآمد شهروندان به آرامستان بهشت رضا(ع) انجام شده و این سرویس ها راه اندازی شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری مشهد بیان کرد: با وجود تعطیلی آرامستان ها در روزهای پنجشنبه و جمعه، در بعداز ظهر روز پنجشنبه هفته جاری، سوم مهر ماه، با قرارگیری در هفته دفاع مقدس، مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا در بهشت رضا(ع) با حضور مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مجدد اتوبوس های بهشت رضا/11 تا 40 میلیون تومان هزینه پیش خرید قبر

راه اندازی مجدد اتوبوس های بهشت رضا/11 تا 40 میلیون تومان هزینه پیش خرید قبر