مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 12:152020-09-19سياسي

فعالیت احزاب نباید مقطعی و منحصر به زمان انتخابات باشد


دبیر حزب موتلفه جنوب شرق استان تهران: فعالیت احزاب نباید مقطعی و منحصر به زمان انتخابات باشد - ایسنا/تهران دبیر حزب موتلفه جنوب شرق استان تهران: فعالیت احزاب نباید مقطعی و منحصر به زمان انتخابات باشد محمد مهماندوست ظهر شنبه 29 شهریور ماه در جمع خبرنگاران افزود: فعالیت های سیاسی، رقابت های انتخاباتی و رسیدن به هدف اشکالی ندارد و لازمه پویایی جامعه است، اما احزاب باید عهده دار این وظیفه باشند.

وی در ادامه افزود: فعالیت احزاب نباید مقطعی و منحصر به زمان انتخابات باشد، معتقدیم خرد جمعی و بهره گیری از افکار مختلف مشکل گشاست و با هم اندیشی مسئولان مشکلات حل می شود و برای رسیدن به توسعه پایدار و حل مشکلات مردم، استفاده از توان تمامی افرادی که در خیمه انقلاب هستند و کار جهادی می کنند؛ ضروری است و با استفاده از خرد جمعی می توان با اتخاذ تصمیمی مناسب به بهترین نتایج رسید.

مهماندوست گفت: در مسیر خدمت رسانی به مردم عزیز آماده دریافت انتقادات و پیشنهادت و عمل به نصایح دلسوزان انقلاب از همه جریانها و تفکرات هستیم.

دبیر حزب موتلفه جنوب شرق استان اظهار کرد: حتی در زمان ویروس منحوس کرونا با رعایت پروتکل های بهداشتی با قوت کار خودمان را ادامه داده و چندین جلسه مهم را برگزار کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت احزاب نباید مقطعی و منحصر به زمان انتخابات باشد

فعالیت احزاب نباید مقطعی و منحصر به زمان انتخابات باشد