مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 12:102020-09-19سياسي

اجرای برجام و پروتکل الحاقی باید تعلیق و متوقف شود


ما مدعی خروج از برجام نیستیم، بلکه بر اساس قوانین بین المللی برجام و قطعنانه 2231 و قوانین داخلی ما اجرای برجام و پروتکل الحاقی باید تعلیق و متوقف شود.

- نماینده مردم تهران در مجلس گفت: ما مدعی خروج از برجام نیستیم، بلکه بر اساس قوانین بین المللی برجام و قطعنانه 2231 و قوانین داخلی ما اجرای برجام و پروتکل الحاقی باید تعلیق و متوقف شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام سید محمود نبویان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در همایش این جنازه را دفن کنید با موضوع بررسی اقدام متقابل ایران در قبال مکانیسم ماشه گفت: هر جای برجام را دست بزنید خراب است.

وی افزود: طبق گفته وندی شرمن آنها برجام نوشته شده را وارد مذاکره کردند و طرف ایرانی این سند نوشته شده را امضا کرده است.

وی همچنین گفت: در برجام دسترسی به اماکن نظامی ایران داده شده است، یعنی غیر از دسترسی به تاسیسات هسته ای در حال حاضر دسترسی به اماکن نظامی نیز به سازمان ملل داده شده است.

نماینده مردم تهران ادامه داد: ما در بند 74 تا 78 برجام واژه access (دسترسی) داریم، که دسترسی به تاسیسات نظامی هم در آن قید شده است.

وی با اشاره به اینکه اعضای اصلی تیم مذاکره کننده هسته ای یکبار هم برجام را نخواندند و امضا کردند، اظهار داشت: آقای کمالوندی در یک برنامه تلویزیونی گفت که ما اجازه دسترسی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای برجام و پروتکل الحاقی باید تعلیق و متوقف شود

اجرای برجام و پروتکل الحاقی باید تعلیق و متوقف شود