مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 12:052020-09-19سياسي

عمر برخی از پروژه های عمرانی در کرمان از نصف هم کمتر است


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان گفت: براساس بررسی های صورت گرفته در استان، عمر متوسط برخی از پروژه ها از یک دوم هم کمتر است که به دو عامل کیفیت نامناسب مصالح (عمدتا در حوزه آسفالت و بتن) و عدم نیروی ماهر اجرایی بر می گردد که در این راستا .

- ایسنا/کرمان رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان گفت: براساس بررسی های صورت گرفته در استان، عمر متوسط برخی از پروژه ها از یک دوم هم کمتر است که به دو عامل کیفیت نامناسب مصالح (عمدتا در حوزه آسفالت و بتن) و عدم نیروی ماهر اجرایی بر می گردد که در این راستا نیز اقداماتی صورت گرفته است تا شرایط بهبود پیدا کند.

دکتر جعفر رودری عصر امروز شنبه 29 شهریورماه در شورای برنامه ریزی و توسعه استان کرمان با اشاره به وضعیت بودجه سال 98 استان کرمان گفت: با توجه به اقدامات صورت گرفته در استان تا پایان شهریورماه فرصت جذب بودجه سال 98 را داشتیم که در این راستا خوشبختانه 100 درصد منابع اعتبارات عمرانی سال 98 اعم از نقدی و اسناد خزانه جذب شده است.

وی با بیان اینکه برای سال 99 در بخش بودجه هزینه ای، 618 میلیارد تومان ابلاغی به استان کرمان تاکنون بوده که تا پایان شهریورماه 316.

7 میلیارد تومان به استان تخصیص داده شده که این رقم تخصیصی بیش از 51 درصد بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمر برخی از پروژه های عمرانی در کرمان از نصف هم کمتر است

عمر برخی از پروژه های عمرانی در کرمان از نصف هم کمتر است