مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 12:002020-09-19سياسي

از ایرادات طرح های گذشته در طرح جدید تامین مسکن عبرت نگرفته ایم


رییس مرکز پژوهش های مجلس با اشاره به نیاز جوانان و محرومان کشور به مقوله مسکن و ضرورت اتخاذ تصمیمات جدی در این زمینه بر لزوم رفع نقاط ضعف طرح دوفوریتی جهش تولید و تامین مسکن و تقویت نقاط قوت آن تاکید کرد.

- زاکانی در نشست بررسی طرح دو فوریتی جهش تولید و تامین مسکن: از ایرادات طرح های گذشته در طرح جدید تامین مسکن عبرت نگرفته ایم رییس مرکز پژوهش های مجلس با اشاره به نیاز جوانان و محرومان کشور به مقوله مسکن و ضرورت اتخاذ تصمیمات جدی در این زمینه بر لزوم رفع نقاط ضعف طرح دوفوریتی جهش تولید و تامین مسکن و تقویت نقاط قوت آن تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست بررسی طرح دو فوریتی جهش تولید و تامین مسکن با حضور علیرضا زاکانی رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی و جمعی از کارشناسان و صاحبنظران این حوزه صبح امروز (شنبه 29 شهریور ماه) در این مرکز برگزار شد.

زاکانی در این نشست مشکل تامین مسکن را از مسائل اساسی کشور و نیازهای اولویت دار جوانان دانست و گفت: بررسی دقیق و مقایسه طرح دو فوریتی جهش تولید و تامین مسکن با قوانین مصوب مشابه قبلی و همچنین در نظر گرفتن مشکلات بخش مسکن کشور و نیازمندی های محرومان جامعه، باعث خواهد شد تا نقاط ضعف این طرح از منظر فنی و اقتصادی برطرف و نقاط قوت آن تقویت شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از ایرادات طرح های گذشته در طرح جدید تامین مسکن عبرت نگرفته ایم

از ایرادات طرح های گذشته در طرح جدید تامین مسکن عبرت نگرفته ایم