مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 11:552020-09-19پزشكي

بازدید از 20 درصد مدارس استان اردبیل/ ماسک بهترین محافظ مقابل کرونا


در راستای بررسی روند رعایت پروتکل های بهداشتی، از 20 درصد مدارس استان بازدید به عمل آمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، بابک نخستین بعد از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان اردبیل که در سالن شهید رجایی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: در راستای رصد وضعیت رعایت پروتکل های بهداشتی تاکنون از 20 درصد مدارس استان اردبیل توسط بازرسین دانشگاه علوم پزشکی بازدید به عمل آماده است که این میزان در حال افزایش است.

وی افزود: مهم ترین عامل برای پیشگیری از سرایت ویروس کرونا در سنین پایین استفاده از ماسک است؛ لذا نیاز است مسؤولان آموزش و پرورش توجه ویژه ای به استفاده دانش آموزان و پرسنل مدارس از ماسک و برقراری تهویه مناسب در فضاهای باز داشته باشند.

رییس مرکز بهداشت اردبیل تصریح کرد: هرچه سن افزایش پیدا می کند گیرنده های ویروس در بدن بیشتر می شود بنابراین ممکن است کودکان آلوده به ویروس شوند اما هیچ علایمی از بیماری نداشته باشند و در خصوص کودکان نگرانی اصلی در رابطه با ناقل بودن این گروه سنی و انتشار بیماری در میان بزرگسالان است.

نخستین به تهیه چک لیست های خود اظهاری مدارس اشاره کرد و گفت: پس از تهیه کامل چک لیست های خود اظهاری مدارس، بازرسین دانشگاه 10 درصد از این مدارس را به شکل اتفاقی انتخاب و چک لیست مجدد را تحت نظارت خودش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید از 20 درصد مدارس استان اردبیل/ ماسک بهترین محافظ مقابل کرونا

بازدید از 20 درصد مدارس استان اردبیل/ ماسک بهترین محافظ مقابل کرونا