مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 11:502020-09-19اقتصادي

آبرسانی به 24 روستای چرداول با حضور وزیر نیرو به بهره برداری می رسد


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: پروژه آبرسانی به 24 روستای شهرستان چرداول فردا در قالب پویش هر هفته الف - ب - ایران از طریق ویدیوکنفرانس توسط وزیر نیرو افتتاح می شود.

- ایسنا/ایلام مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: پروژه آبرسانی به 24 روستای شهرستان چرداول فردا در قالب پویش هر هفته الف - ب - ایران از طریق ویدیوکنفرانس توسط وزیر نیرو افتتاح می شود.

نورالله تیموری اظهار کرد: در بیست و یکمین هفته از پویش (الف - ب - ایران ساخت و سازها و ساز و کارها فردا یکشنبه 30 شهریور ماه با حضور وزیر نیرو در همدان و در آیین افتتاح همزمان طرح های آبرسانی به 400 روستا در 20 استان کشور، آبرسانی به 24 روستای شهرستان چرداول استان ایلام نیز با اعتباری بالغ بر 58 میلیارد ریال به صورت ویدئو کنفرانس به بهره برداری می رسد.

وی افزود: برای اجرای این پروژه دو باب مخزن به حجم یک هزار متر مکعب، 16 کیلومتر شبکه توزیع و 18 کیلومتر خط انتقال احداث و اجرا شده است.

تیموری با بیان اینکه اعتبارات این پروژه ها از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی است، یادآور شد: با بهره برداری از این پروژه آبرسانی در شهرستان چرداول یک هزار خانوار با جمعیت بالغ بر چهار و 200 نفر از نعمت آب سالم و بهداشتی بهره مند خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبرسانی به 24 روستای چرداول با حضور وزیر نیرو به بهره برداری می رسد

آبرسانی به 24 روستای چرداول با حضور وزیر نیرو به بهره برداری می رسد