مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 11:502020-09-19پزشكي

شماره 1671 برای راهنمایی و پاسخگویی به ایثارگران در مورد کرونا


مدیرکل پیشگیری و بهداشت روانی بنیاد شهید گفت: ایثارگران در صورت مواجهه با بیماری کرونا از سراسر کشور می توانند با شماره 1671 تماس و مورد راهنمایی قرار بگیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، افزود: با توجه به اینکه رفت و آمدهای فامیلی یکی از عوامل افزایش شیوع ویروس کرونا است و افراد ناقل هیچ علامتی را از خود بروز نمی دهند لازم است که ایثارگران و جانبازانی که پر ریسک محسوب می شوند از جمله ایثارگران و جانبازانی که به بیماری دیابت و فشار خون مبتلا هستند و یا ایثارگرانی که از داروهای تضعیف کننده سیستم ایمنی استفاده می کنند رفت وآمدهای فامیلی را متوقف کنند.

وی خاطرنشان کرد: ایثارگران و جانبازان تا حد امکان از شرکت در اجتماعات خودداری کنند، برای رفت و آمد از وسیله نقلیه شخصی استفاده کنند و از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده نکنند.

ایثارگران هنگام خروج از منزل از ماسک استفاده کنند و در صورت عدم امکان شست و شوی دست ها حتماً مواد ضدعفونی کننده به همراه داشته باشند.

علیپور گفت: ایثارگران و جانبازان در صورت بروز علائم بیماری از سراسر کشور می توانند با شماره 1671 تماس بگیرند و در صورت لزوم کارشناس بیمه دی آن ها را به پزشک ارجاع خواهد داد، علاوه بر این شماره تماس می توانند وارد سایت بیمه دی شوند و اطلاعات خود را در قسمت مربوط به بیماری کرونا وارد کنند تا کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شماره 1671 برای راهنمایی و پاسخگویی به ایثارگران در مورد کرونا

شماره 1671 برای راهنمایی و پاسخگویی به ایثارگران در مورد کرونا