مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 11:452020-09-19سياسي

ثبت 49 مورد فوتی کرونایی از ابتدای اپیدمی کرونا در اسلام آباد غرب


دبیر ستاد کرونا اسلام آباد غرب وضعیت شیوع کرونا در این شهرستان را زرد اعلام کرد و گفت: 49 مورد فوت ناشی از کرونا در این شهرستان ثبت شده است.

- محمدرضا نادری صبح امروز در گفتگو با در اسلام آباد غرب عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی، حضور در تجمعات، ازدحام در پاساژها و اماکن عمومی سربسته و شرکت در مراسم فاتحه است.

دبیر ستاد کرونا اسلام آباد غرب به ورود به فصل پاییز و لزوم واکسینه افراد خاص به واکسن آنفلوانزا اشاره کرد و گفت: افرادی که در معرض خطر هستند و یا بیماری زمینه ای خاصی دارند، می توانند از واکسن آنفلوانزا برای پیشگیری از ابتلاء به این بیماری استفاده کنند.

وی از توزیع واکسن آنفلوانزا، توسط معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی، براساس جمعیت هدف شهرستان ها خبر داد.

نادری با اشاره به وضعیت هشدار اسلام آباد غرب گفت: در صورت عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی امکان رقم خوردن شرایط ناگواری حتی بدتر از روزهای ابتدایی شیوع کرونا وجود دارد و به دلیل جلوگیری از اتفاق افتادن اینچنین وضعیتی مردم را به رعایت شیوه نامه های بهداشتی دعوت می کنیم.

وی به مردم توصیه کرد: زمان حضور در اماکن عمومی مثل بازار، فروشگاه ها، پاساژها و مراسم ختم و… را به حداقل برسانند و در این مدت از ماسک استفاده و فاصله 2 متری را رعایت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 49 مورد فوتی کرونایی از ابتدای اپیدمی کرونا در اسلام آباد غرب

ثبت 49 مورد فوتی کرونایی از ابتدای اپیدمی کرونا در اسلام آباد غرب