مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 11:452020-09-19اقتصادي

بهره برداری از پروژه آبرسانی به 24 روستای شهرستان چرداول به صورت ویدئو کنفرانس


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام، گفت: آبرسانی به 24 روستای استان نیز با اعتباری بالغ بر 58 میلیارد ریال فردا به صورت ویدئو کنفرانس توسط وزیر نیرو به بهره برداری می رسد.

- نورالله تیموری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام عصر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: در ادامه پویش هر هفته الف- ب ایران( ساخت و سازها) و (ساز و کارها) وزارت نیرو که در آن پروژه های صنعت آب و برق افتتاح و کلنگ زنی می شود؛ فردا( یکشنبه 30شهریور ماه) ،  آبرسانی به 24 روستای استان نیز با اعتباری بالغ بر 58 میلیارد ریال به صورت ویدئو کنفرانس توسط وزیر نیرو به بهره برداری می رسد.

وی افزود: برای اجرای این پروژه دو باب مخزن به حجم 1000 متر مکعب، 16 کیلومتر شبکه توزیع، 18 کیلومتر خط انتقال احداث و اجرا شده است.

مدیرعامل آبفای استان با بیان اینکه اعتبارات این پروژه ها از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی است، ادامه داد: با بهره برداری از این پروژه ها  24 روستای شامل 1000 خانوار با جمعیت بالغ بر 4200 نفر از نعمت آب سالم و بهداشتی بهره مند خواهند شد.

تیموری ادامه داد: از تعداد 125 روستایی استان که قبلا به صورت سیار آبرسانی می شدند هم اکنون به 22 روستا رسیده و طبق برنامه ریزی های صورت گرفته و تخصیص به موقع اعتبارات طی دو سال آینده این عدد به صفر خواهد رسید؛ او


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از پروژه آبرسانی به 24 روستای شهرستان چرداول به صورت ویدئو کنفرانس

بهره برداری از پروژه آبرسانی به 24 روستای شهرستان چرداول به صورت ویدئو کنفرانس