مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 11:452020-09-19سياسي

تجلیل از مدافعان سلامت فارس در هفته دفاع مقدس


فرمانده سپاه فجر استان فارس با گرامیداشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس، یکی از برنامه های بزرگداشت این هفته را تجلیل از مدافعان عرصه سلامت در سطح استان اعلام کرد.

- ایسنا/فارس فرمانده سپاه فجر استان فارس با گرامیداشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس، یکی از برنامه های بزرگداشت این هفته را تجلیل از مدافعان عرصه سلامت در سطح استان اعلام کرد.

سردار یدالله بوعلی شنبه 29 شهریور در جمع خبرنگاران گفت: چهل سالگی دفاع مقدس یادآور از جان گذشتگی و ایثار انسان هایی است که پرچم حسینی و عاشورایی را در صفحات درخشان تاریخ انقلاب اسلامی برافراشتند و حماسه ای را رقم زدند که موجبات اقتدار ایران اسلامی و یاس و نااُمیدی استکبار جهانی را برای همیشه فراهم آورده است.

وی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای بازخوانی مفاهیم این دوره درخشان تاریخ انقلاب اسلامی است، گفت: طِیِ این هفته بیش از 4500 ویژه برنامه شاخص توسط پایگاه های مقاومت بسیج در سراسر استان فارس اجرا می شود که در سال جاری سعی شده است کیفیت و کمیت برگزاری برنامه ها نسبت به سال های گذشته ارتقاء پیدا کند.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه سپاه و بسیج نقش محوری در برگزاری برنامه های بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در استان فارس بر عهده دارند، گفت: تکریم 1200 خانواده شهید و ایثارگر، برگزاری 50 یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از مدافعان سلامت فارس در هفته دفاع مقدس

تجلیل از مدافعان سلامت فارس در هفته دفاع مقدس