مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 11:352020-09-19سياسي

پیگیری مصوبه افزایش اعتبارات برای همسان سازی حقوق بازنشستگان


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی از پیگیری مصوبه افزایش اعتبارات برای همسان سازی حقوق بازنشستگان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حمیدرضا حاجی بابایی ظهر امروز در ششمین جلسه مشترک روسای کانون های بازنشستگی استان همدان ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار کرد: حضور در جمع بازنشستگان بسیار ارزشمند است چراکه مطالب شیرینی را بیان می کنند و بر دل می نشیند.

وی با بیان اینکه در این جلسه از سختی ها و مشکلات معیشتی گفته شد و تمام آنها را درک می کنم گفت: در این 40 سال گذشته تمام کارهایم برای تامین معیشت و دیگر امور مردم بوده و خداوند را شاکرم در این مدت برای خودم یک آجر روی آجر نگذاشتم و هیچ کس هم نمی تواند بگوید که آقای حاجی بابایی کجا سرمایه گذاری کرده؛ حتی برای فرزندانم هم کاری نکرده ام.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی یکی از بازنشستگان مبنی بر اینکه با این وضعیت اقتصادی آینده کشور را چطور می بینید گفت: بنده آینده همدان و کشور را روشن می بینم.

وی با تاکید به اینکه ما در برابر سوالات جوانان مسوول هستیم و باید پاسخی درست دهیم افزود: شرمنده تمام سختی هایی که به مردم تحمیل می شود هستم و تمام تلاش ما نیز درصدد رفع مشکلات موجود است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری مصوبه افزایش اعتبارات برای همسان سازی حقوق بازنشستگان

پیگیری مصوبه افزایش اعتبارات برای همسان سازی حقوق بازنشستگان