مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 11:352020-09-19بين الملل

مادورو: سفر پامپئو به آمریکای لاتین «شکست‎ خورده» است


رییس جمهور ونزوئلا هدف از سفرهای وزیر خارجه آمریکا به کشورهای آمریکای لاتین را جنگ افروزی خواند و آن را شکست خورده توصیف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس،  نیکلاس مادورو رییس جمهور ونزوئلا سفر مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا به کشورهای آمریکای لاتین را توری با هدف جنگ افروزی خواند و آن را شکست خورده دانست.

وی تاکید کرد مردم ونزوئلا برای مقاومت ساخته شده اند و هرگز تسلیم نخواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری اسپوتنیک ، پیش از این وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد مایک پامپئو از آمریکای جنوبی با هدف اعلام حمایت از دموکراسی های محلی و مهار تهدید آنچه در ادعایی رژیم غیرقانونی مادورو خواند، سفر خواهد کرد.

وزیر خارجه آمریکا در سفر به گویان (کشوری در شمال شرقی آمریکای جنوبی در منطقه کاراییب)، خواستار افزایش فشار بر نیکلاس مادورو شد.

  پامپئو گفته بود آمریکا (در ادامه کارزار فشار این کشور بر دولت قانونی ونزوئلا) قصد دارد 3 میلیون دلار به گویان برای حمایت از پناه جویان ونزوئلایی کمک ارائه دهد.

  آمریکا و گروهی از متحدان این کشور سوم بهمن ماه سال 1397 در اقدامی غیرقانونی خوان گوآیدو ، رهبر شورای ملی ونزوئلا را به عنوان رییس جمهور موقت این کشور به رسمیت شناخته و ادامه دولت مادورو را که تنها چند ماه پیش از آن با رأی بالای مردم ونزوئ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مادورو: سفر پامپئو به آمریکای لاتین «شکست‎ خورده» است

مادورو: سفر پامپئو به آمریکای لاتین «شکست‎ خورده» است