مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 11:302020-09-19پزشكي

ماسک از زاویه ای دیگر


شاید تا همین چند ماه قبل کمتر کسی تصور این را میکرد که ممکن است روزی ماسک به عنوان یک پوشش دائمی و روزمره و بعضا اجباری برای مردم جهان شناخته شود.

- شاید تا همین چند ماه قبل کمتر کسی تصور این را میکرد که ممکن است روزی ماسک به عنوان یک پوشش دائمی و روزمره و بعضا اجباری برای مردم جهان شناخته شود.

احتمالا در تاریخ، ماسک تنها پوشش یکسانی است که برای مردم جهان با همه تفاوت های فرهنگی، نژادی و دینی و در بازه زمانی بسیار کوتاهی فراگیر شده است.

هرچند که تنها دلیل استفاده از آن در این سطح و به این شکل، حفظ سلامت فردی و عمومی و جلوگیری از انتقال ویروس کروناست، اما در این بین افرادی هم بوده اند که از این فرصت بادآورده و فراگیری جهانی آن استفاده و تلاش کرده اند تا ماسک را به کالایی لوکس و پوششی برای عرضه در بازار مُد تبدیل کنند.

مسلما این نوع ارزش گذاری بر روی محصولی که ذاتا باید با هدف حفظ سلامتی جمعی و به ارزان ترین و آسان ترین شکل ممکن تولید و در اختیار عموم قرار بگیرد، باعث می شود تا عده ای پیش از تهیه آن، ابتدا به زشتی و زیبایی ظاهر و به روز بودن طرح و مُد آن توجه کنند.

اما این فقط یک روی ماجراست.

این روزها و با ورود به فصل پاییز و آغاز موج سوم کرونا در بیشتر نقاط جهان و کشور باید هر کداممان بیش از هر زمان دیگری به پوشیدن ماسک اهمیت ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماسک از زاویه ای دیگر

ماسک از زاویه ای دیگر