مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 11:302020-09-19پزشكي

زنگ خطر چاقی کودکان در دوران کرونا


متخصص تغذیه و رژیم درمانی کودکان نسبت به چاقی دانش آموزان در دوران کرونا هشدار داد و گفت: کم تحرکی، تماشای تلویزیون، بازی با کامپیوتر و موبایل، فعالیت‌های نشسته و الگوی غذایی نامناسب، باعث شده کودکان و نوجوانان ما روز به روز چاق‌تر شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر زهرا وحدت شریعت پناهی با اشاره به این که اپیدمی کرونا شرایط خاصی را برای فعالیت‌های ورزشی دانش آموزان و کودکان ایجاد کرده اظهار کرد: والدین می‌توانند ضمن همراهی فرزند خود از فضای خانه برای ورزش کردن استفاده کنند، چرا که در شرایطی که اجبار به بیرون نرفتن از خانه داریم، خانه بهترین محل برای ورزش کردن است.

البته والدین می‌توانند در فضاهای خلوت و با رعایت پروتکلهای بهداشتی در ساعات محدودتری با فرزندان خود به فعالیت‌های ورزشی بپردازند.

وی با بیان این که پر کردن اوقات فراغت کودکان در چنین شرایطی که بیماری کرونا در سراسر دنیا تبدیل به معضلی بزرگ شده ضرورت دارد، خاطرنشان کرد: آموزش‌های آنلاین و مجازی در حوزه‌های مختلف می‌تواند علاوه بر سرگرم کردن کودکان، روند یادگیری، تعلیم و تربیت آنها را ارتقا بخشد.

این پزشک متخصص تغذیه تاکید کرد: اگر کودکان به بهانه کرونا از ورزش و فعالیت‌های جسمانی باز بمانند مشخصا و دلیل اصلی آن کوتاهی پدرو مادرو بزرگتره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ خطر چاقی کودکان در دوران کرونا

زنگ خطر چاقی کودکان در دوران کرونا