مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 11:302020-09-19پزشكي

خلاء وجود مربی بهداشت در مدارس استان مرکزی/30 درصد آموزش ها حضوری است


سرپرست معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: خلاء وجود مربی بهداشت در مدارس استان یک معضل قدیمی است در حالی که وجود مربی می تواند پل ارتباطی بین دانشگاه علوم پزشکی و آموزش و پرورش باشد.

- ایسنا/مرکزی سرپرست معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: خلاء وجود مربی بهداشت در مدارس استان یک معضل قدیمی است در حالی که وجود مربی می تواند پل ارتباطی بین دانشگاه علوم پزشکی و آموزش و پرورش باشد.

دکتر علی محمدی 29 شهریورماه در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا استان مرکزی با اشاره به نظارت های مرکز بهداشت بر مدارس، بیان کرد: از 1297 مدرسه فعال در استان، چک لیست های بهداشتی در بیش از 700 مدرسه بررسی شده است که شامل بررسی فاصله گذاری اجتماعی، تعداد مناسب دانش اموزان در کلاس، قرار دادن صندلی برای رعایت فاصله، استفاده از ماسک، ممنوعیت فعالیت های ورزشی و صبحگاه ها و مراسم ها تجمعی، فاصله گذاری در سرویس مدارس و .

می شود.

وی افزود: میزان رعایت فاصله گذاری اجتماعی در مدارس نظارت شده توسط دانشگاه علوم پزشکی اراک 92 درصد، در ساوه 95 درصد و در خمین 58 درصد است، میزان رعایت بهداشت فردی در مدارس نظارت شده توسط دانشگاه علوم پزشکی اراک 84 درصد، ساوه 89 درصد و خمین 78 درصد برآورده شده است و 89 درصد مدارس زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اراک، 86 درصد ساوه و 8


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلاء وجود مربی بهداشت در مدارس استان مرکزی/30 درصد آموزش ها حضوری است

خلاء وجود مربی بهداشت در مدارس استان مرکزی/30 درصد آموزش ها حضوری است