مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 11:152020-09-19سياسي

اجرای 210 ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در لامرد


فرمانده سپاه لامرد از اجرای 210 ویژه برنامه در هفته دفاع مقدس در لامرد خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لامرد، سیدمحمودجعفری ظهر امروز در نشست تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس در لامرد، اظهارداشت: در هفته دفاع مقدس امسال بیش از 210 برنامه فرهنگی توسط بسیجیان پایگاه های مقاومت بسیج لامرد برگزار می شود.

وی افزود: به یمن هفته دفاع مقدس و با کمک خیرین تعدادی از زندانیان غیرعمد به اغوش خانواده هایشان باز می گردند و همچنان کمک های مومنانه نیز در قالب بسته های همکلاسی مهربان به دست دانش آموزان نیازمند خواهد رسید.

فرمانده سپاه لامرد بیان کرد: همزمان با سراسر کشور بسیجیان و رزمندگان شهرستان لامرد نیز در روز 31 شهرویور ماه با حضور در مصلای نماز جمعه به صورت مستقیم سخنان مقام معطم رهبزی را گوش خواهند داد و همزمان از بسیجیان برتر تجلیل خواهد شد.

وی اضافه کرد: به مناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس بسیجیان در پایگاه های مقاومت، 40 نماهنگ یک دقیقه ای در خصوص حفظ ارزشهای دفاع مقدس ساخته اند که در فضای مجازی در اختیار عموم مردم قرار خواهد گرفت.

جعفری با تجلیل از شهدای مدافع حرم گفت: به همت کانون بسیج رسانه لامرد نمایشگاه عکس شهدای مدافع حرم، با محوریت شهید ریاضی پور و شهیدطالبی در مسجدجامع شهر لامرد برگزار می شود که از همه بسیجیان و هنر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 210 ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در لامرد

اجرای 210 ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در لامرد