مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 11:152020-09-19سياسي

دومین کانون بازنشستگی در همدان ایجاد شود


مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان خواستار راه اندازی دومین کانون بازنشستگی در همدان شد و گفت: در حال حاضر 36 هزار بازنشسته داریم که نیاز به حمایت دارند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان احمد توصیفیان بعد از ظهر امروز در ششمین جلسه مشترک روسای کانون های بازنشستگی استان همدان خطاب به حاجی بابایی؛ نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس اظهار کرد: بار دیگر شما از سوی مردم همدان تایید شده اید چون دلسوز استان هستید و خدمات شبانه روزی تان بر مردم عیان است.

وی با بیان اینکه با تلاش های شما در کوتاه ترین زمان کاری کانون بازنشستگی راه اندازی شد عنوان کرد: با دغدغه ای که نمایندگان داشتند و پیگیری وزیر کار تمام مجموعه هایی که زیر مجموعه وزارت هستند در سامانه شفافیت دیده شده اند که صندوق بازنشستگی نیز حضور دارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان با اشاره به اینکه در حال حاضر 36 هزار بازنشسته داریم که نیاز به حمایت دارند گفت: فرزندان این افراد در دوره های مختلف ازدواج می کنند که نیازمند حمایت و ارائه تسهیلات هستند.

وی با بیان اینکه هزینه کمک به ازدواج این قشر باید از یک میلیون تومان به 10 میلیون تومان ارتقا یابد و به علاوه تسهیلاتی ارائه شود خاطرنشان کرد: امکانی فراهم شود که دست دستگاه باز باشد که خدمات رفاهی و حمایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین کانون بازنشستگی در همدان ایجاد شود

دومین کانون بازنشستگی در همدان ایجاد شود