مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 11:152020-09-19اقتصادي

امسال به 15 هزار پرونده رسیدگی شده است


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: طی 6 ماه اول امسال بالغ بر 15 هزار پرونده تخلف در صنوف مختلف توسط این اداره بررسی شده است.

- ایسنا/فارس مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: طی 6 ماه اول امسال بالغ بر 15 هزار پرونده تخلف در صنوف مختلف توسط این اداره بررسی شده است.

غلامرضا سالاری گفت: طی 6 ماه گذشته شعب تعزیرات حکومتی فارس متخلفان را به پرداخت حدود 1000 میلیارد ریال جریمه نقدی همراه با تعطیلی، نصب پارچه نوشته، ضبط کالا و .

محکوم کرده است.

وی گفت: امسال گشت های نظارتی تعزیرات حکومتی استان فارس با هدف برخورد با محتکرین و بازرسی از انبارها تشدید شده و این بازرسی ها با همکاری پلیس امنیت اقتصادی، سازمان صمت و .

به طور جد در سطح استان حال انجام است.

سالاری ادامه داد: علی رغم اینکه وظیفه ذاتی تعزیرات حکومتی رسیدگی قضایی و صدور حکم در خصوص تخلفات محوله است، اما با توجه به شرایط فعلی کشور و برای خدمت رسانی به مردم و تسریع در اقدامات لازم، گشت های مشترک نظارتی فعال شده و اکیپ های سیار متشکل از رییس شعبه و نیروی دفتری در ساعات اداری و غیر اداری به اتفاق نمایندگان دستگاه های نظارتی کار بازرسی را انجام می دهند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: گشت های مشترک با هدف پیشگیری از وقوع تخلف و در راستای نظارت بر واحدهای صنفی اعم از تولی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال به 15 هزار پرونده رسیدگی شده است

امسال به 15 هزار پرونده رسیدگی شده است