مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 11:152020-09-19اقتصادي

ذخیره سازی 4 میلیون لیتر الکل در استان مرکزی


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی از وجود ذخیره 4 میلیون لیتری الکل در استان خبر داد و بر لزوم ایمن سازی این میزان ذخیره الکل تاکید کرد.

- ایسنا/مرکزی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی از وجود ذخیره 4 میلیون لیتری الکل در استان خبر داد و بر لزوم ایمن سازی این میزان ذخیره الکل تاکید کرد.

سعید فرخی 29 شهریورماه در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان مرکزی بیان کرد: یکی از واحدهای تولیدی استان مرکزی در زمانی که کشور و استان به الکل نیاز داشت، اقدام به خرید کرد و در حال حاضر 4 میلیون لیتر الکل در اختیار دارد که در انبار ناایمن ذخیره شده است و باید به سرعت تعیین تکلیف شود.

وی افزود: در جلسات تصمیم گیری مقرر شد که سازمان صمت استان مرکزی برای مدت 6 ماه به این واحد پروانه بهره برداری بدهد تا با نظارت دانشگاه علوم پزشکی تولیدات خود را انجام دهد.

شرکت ادعا دارد که ظرف 6 ماه از این میزان الکل در جهت تولید استفاده می کند که البته شک داریم ولی به هرحال آنچه در شرایط کنونی بسیار اهمیت دارد نوع نگهداری این میزان الکل است که باید ظرف یک هفته آینده طرح ایمنی این ذخیره اجرایی شود.

فرخی اضافه کرد: در حال حاضر 2 میلیون لیتر در انبار و 2 میلیون لیتر در مسیر حمل به شرکت است که اگر این واحد تولیدی طرح ایمنی را اجرایی نکند می توان با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذخیره سازی 4 میلیون لیتر الکل در استان مرکزی

ذخیره سازی 4 میلیون لیتر الکل در استان مرکزی