مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 11:052020-09-19سياسي

کمیسیون آموزش مجلس در پی تفحص جدید از صندوق ذخیره فرهنگیان


سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس از پیشنهاد این کمیسیون مبنی بر تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان به دلیل احتمال خطا در این صندوق خبر داد و گفت: - حجت الاسلام احمد حسین فلاحی سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیق مجلس در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در باره آخرین وضعیت نظارت این کمیسیون بر صندوق ذخیره فرهگیان اظهار داشت: پیش از این شاهد تخلف 12 هزار میلیاردی در صندوق ذخیره فرهنگیان بودیم اما اخیرا موارد مشکوکی از احتمال بروز تخلفات جدید به  دست کمیسیون آموزش مجلس رسیده و گزارشاتی از سوی دستگاه های نظارتی در این باره به ما ارجاع شده است که در آن اعلام شده که یک سری موارد در تحقیق و تفحص در این صندوق بلاتکلیف مانده است.

وی افزود: در حال بررسی هستیم که به این نتیجه برسیم آیا کمیسیون آموزش مجلس می تواند مجددا درخواست تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان را بدهد و یا اخیرا موارد جدیدی را احصا کند؟ سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس تصریح کرد: فرهنگیان کشور نباید از ادامه کار و فعالیت صندوق فرهنگیان نگرانی داشته باشند، چرا که نمایندگان مجلس و به ویژه آموزش در حال اعمال وظایف نظارتی خود نسبت به این موضوع هستند.

فلاحی تصریح کرد: وقتی برای بررسی اسناد جدید تخلفات احتمالی در صندوق ذخیره فرهنگیان مدیران این صندوق را به کمیسیون آموزش د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیسیون آموزش مجلس در پی تفحص جدید از صندوق ذخیره فرهنگیان

کمیسیون آموزش مجلس در پی تفحص جدید از صندوق ذخیره فرهنگیان