مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 10:502020-09-19اقتصادي

سالن ورزشی جویبار چهار سال پس از کلنگ زنی+ عکس


سالن ورزشی پنج هزار نفر جویبار که قرار بود با 30 میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری برسد پس از چهار سال پنج میلیارد تومان اعتبار دریافت کرده و در آخرین برآورد بیش از 100 میلیارد تومان پول نیاز دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری،سالن پنج هزار نفری شهرستان جویبار چهار سال پیش در این شهرستان کلنگ زنی شده است.

برای اجرای این پروژه در زمان آغاز به کار 300 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده بود اما به دلیل عدم تخصیص اعتبارات عملیات این پروژه به صورت کلی متوقف شده است.

برای اجرای این پروژه در زمان کلنگ زنی پنج میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته بودند که کمتر از نصف رقم اعلام شده تخصیص گرفته است و سه سال پس از گذشته زمان این پروژه مبلغ دو میلیارد و 700 میلیون تومان به صورت اوراق اعتبار دریافت کرده است.

  در سال 98 مبلغ دو میلیارد و 700 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل این پروژه به صورت اوراق مشارکت دو یا سه ساله دریافت کرده که با این اعتبارات اجرای ستون های طبقه همکف و بخشی از ستون های طبقه اول عملیاتی شده است.

  بر اساس نظرات کارشناسی برای تکمیل این پروژه 570 میلیارد ریال اعتبار نیاز است که تاکنون 50 میلیارد ریال آن اختصاص پیدا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالن ورزشی جویبار چهار سال پس از کلنگ زنی+ عکس

سالن ورزشی جویبار چهار سال پس از کلنگ زنی+ عکس